Vilniaus oro uoste ruošiamasi pradėti automobilių užkilimo kelio arba – panduso - „Kiss and Fly“ bebarjerės sistemos įrengimo darbus. Kitų metų pradžioje atsiradus naujajai trumpųjų sustojimų sistemai, vairuotojai kontroliuojamoje zonoje nemokamai galės stabtelėti iki 10 minučių ir per šį laiką išleisti keleivius. Ilgesnis stovėjimas bus apmokestintas.

 

Viešąjį konkursą dėl naujosios sistemos įrengimo laimėjusi įmonė „Unipark“ (UAB „Stova“) įsipareigojo įgyvendinti prie keleivių išvykimo terminalo esančio panduso kontrolės bei apmokestinimo administravimo darbus. Naujos eismo kontrolės sistemos diegimo darbai prasidės iškart po panduso dangos remonto, kuris bus baigtas spalio viduryje.

 

Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys pažymi, kad pirmoje eismo juostoje atsiras specialiai pažymėtos vietos trumpajam keleivių išlaipinimui, o antroji bus skirta tik transporto priemonėms išvažiuoti, išleidus keleivius. Ant panduso įvažiuojančios ir nuo jo nuvažiuojančios transporto priemonės bus fiksuojamos, vykdant jų prastovėto laiko kontrolę ir apmokestinimą.

 

„Įdiegsime bebarjerę patekimo kontrolės sistemą, o transporto priemonių įvažiavimo ir išvažiavimo laiką fiksuos skaitmeninės valstybinių numerių atpažinimo kameros. Automobiliui išvažiuojant, sistema suskaičiuos, kiek laiko praleista ant panduso ir įvertins, ar nebuvo viršytas leistinas stovėjimo laikas“, – paaiškina oro uosto vadovas.

 

Pagal naująsias taisykles numatyta, kad kiekvienam vairuotojui, norinčiam patekti prie išvykimo terminalo ir išleisti keleivius, bus leidžiama ant panduso užvažiuoti vieną kartą per valandą nemokamai ir stovėti ne ilgiau kaip 10 min.

 

Vilniaus oro uosto vadovas teigia, kad tokia sistema reikalinga norint mažinti transporto spūsčių problemą oro uosto prieigose, mat neretai vairuotojai nesilaiko užvažiavimo take galiojančių reikalavimų ir ne tik išlydi keleivius, bet ir stovi panduso vietose, nors tai daryti draudžiama.

 

„Esame įsitikinę, kad pokyčiai visų pirma užtikrins didesnį patogumą keliautojams. Eismo sistema bus aiškesnė ir efektyvesnė, vairuotojai žinos, kur ir kada gali važiuoti, o keliautojai jausis saugesni. Mažinsime eismo kamščių susidarymą ir optimizuosime policijos pajėgumų poreikį, taip pat sudarysime geresnes sąlygas greičiau atvykti skubiosios pagalbos tarnyboms nelaimės atveju“, – kalba D. Čiuplys.

 

Planuojama, kad naujoji sistema sostinės oro uoste pradės veikti jau 2020 metų pradžioje Vilniaus oro uostas sieks užtikrinti, kad vykstant trumpųjų sustojimų sistemos įrengimo darbams keleiviai patirtų kuo mažiau nepatogumų.

 

Apie Vilniaus oro uostą

 

Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2018 m. jie aptarnavo 6,3 mln. keleivių ir 61 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 14 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 86 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 27 šalyse.

Paskutinė atnaujinimo data: 2019 09 19 d. 12:12
Atgal
X